Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен шум и вибрация на 147мицата ми.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен шум и вибрация на 147мицата ми.

    Здравейте на всички. Моля Ви за помощ. Карам 147 JTD.

    Откакто стана студено времето (особено от сутрин), колата ми започна да издава странен шум и вибрации в момента когато я паля. Все едно ще се разпадне. В този момент върщам ключа на контакт, пробвам пак, и същия проблем, след няколко опита колата се запалва нормално, и карам през целия ден и проблема не се появява. Забелязал съм че всичко това става когато не съм я карал един ден поне.
    На комп. диягностика не дава абсолютно нищо.
    Ролките и ремъците са наред, стартера също така.
    Майстора откри че демпферната шайба започнала да се къса. Променихме я, и пак се появява проблема, ЕГР клапана го махнахме. Пак също.
    Давайте съвети.....

  • #2
    Смени масления филтър с такъв с клапанчета.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Ще пробвам, обаче дано е това.

      Comment


      • #4
        Преди да смениш масления филтър, обърни внимание на това дали индикацията за ниско маслено налягане на таблото изгасва непосредствено след студен старт на мотора (за по-малко от секунда след запалване). Ако не гасне повече от секунда, сменяй филтъра. Ако гасне нормално, вероятно проблемът не е във филтъра.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Масло и филтри съм променял преди 3 хиляди км. Пак и веднага изгасва индикацията.
          Един майстор тука в Пловдив се съмнява за съединителя, че от там идва всичко.
          Лек ден.

          Comment


          • #6
            Според мен не може да става дума за съединител , това тресене при палене няма как да се случи от съединителя ... се пак ти я палиш на изключена от предавка предполагам ? Опитай да диагностициташ горе долу от къде в колата се получават тези вибрации ...
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от titomee Покажи съобщение
              Масло и филтри съм променял преди 3 хиляди км. Пак и веднага изгасва индикацията.
              Един майстор тука в Пловдив се съмнява за съединителя, че от там идва всичко.
              Лек ден.
              И как я палиш- с натиснат съединител или не?
              Едва ли е от филтър и съединител.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Пробвал съм какъв ли не начин : С пълно натиснат съединител, на свободна или пак на първа скорост. С натиснат педал за газ итн. И при всичките комбинации прави го същото.

                ---------- Post added at 14:07 ---------- Previous post was at 13:56 ----------

                Като го чуваш звука, имаш чувството че ще се разпадне колата. Не мога да определя от къде, из целия двигател е звука. И воланът се тресе даже.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Смени масления филтър с такъв с клапанчета.
                  Какво общо има масления филтър с паленето и тресенето ?
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    Какво общо има масления филтър с паленето и тресенето ?
                    Ако възвратния клапан на филтъра се е сдухал и седи отворен, маслото от маслената магистрала се стича в картера, когато моторът не работи продължително време. При последващото палене минава доста време докато се изпълни магистралата и се развие нормалното маслено налягане. До този момент, моторът обикновено издава такива звуци поради отсъствието на мазане.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Ако възвратния клапан на филтъра се е сдухал и седи отворен, маслото от маслената магистрала се стича в картера, когато моторът не работи продължително време. При последващото палене минава доста време докато се изпълни магистралата и се развие нормалното маслено налягане. До този момент, моторът обикновено издава такива звуци поради отсъствието на мазане.
                      Даде но тогава издава звуци евентоално от потракващи повдигачи или помпа . Амъ пък чак да тресе не ми се вярва.Поне на мойта е така потрака помпата и повдигачите около 2 сек. и после е ок,но никога не ми тресе както казва колегата.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Проблема ти е вероятно в запалителната смес и впръскването и.
                        Миналата година палих една 147 в една автокъща, работеше както описваш, щеше да и падне мотора, все едно работеше на 2 цилиндъра.
                        Може да е износен двигателя и като постопли да се пооправя, трудно е да се каже от дистанция.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:38.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                          Даде но тогава издава звуци евентоално от потракващи повдигачи или помпа . Амъ пък чак да тресе не ми се вярва.Поне на мойта е така потрака помпата и повдигачите около 2 сек. и после е ок,но никога не ми тресе както казва колегата.
                          Да, обикновено има стържещи неприятни звуци но чак тресене няма. В случая може да е заради съчетание от работа на по-малък брой цилиндри и някой увехнал тампон от окачването на мотора. А причината за работата на по-малко цилиндри следва да се търси предимно в помпата за ВН или в някоя дюза.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:48.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Я да попитам, под лампата за маслото какво имате в предвид? Един единствен път изгасна защото не бях изключил от скорост и пуснах съединителя и тогава писна Low Pressure Warning на компютъра.
                            На оборотомера нямам никаква лампа, или поне никога не съм я виждал да свети? Къде гледате при палене?


                            Comment


                            • #15
                              Ти нямаш лампа, имаш само този надпис за който говориш.
                              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X